Fizjoterapia dorosłych

Fizjoterapia osób dorosłych - fizjoterapia, masaże

Propozycje leczenia w zależności od problemu z jakim zgłasza się pacjent. Dokładny plan leczenia dopasowywany jest indywidualnie na wizycie.
W czym możemy Ci pomóc?

Kompleksowa fizjoterapia schorzeń układu ruchu ( kręgosłup, stawy)

- przewlekłych zespołów bólowych kręgosłupa
- dyskopatii
- zmian zyrodnieniowych
- zespołów korzeniowych
- przeciążenia spowodowane nadmiernym wysiłkiem fizycznym
- skoliozy dorosłych
- bóle i problemy stawów skroniowo-żuchwowych ( strzelanie, blokowanie, ból, bruksizm)
- bóle głowy, migrenowe, napięciowe
- bóle zatok

Co najczęściej stosujemy w gabinecie podczas wizyty :

- masaż leczniczy (do wyboru 40 min)
- instruktarz ćwiczeń do wykonywania w domu do 30 min
- elektrostymulacja nerwów i mięśni - TENS
- terapia manualna z elementami wyżej wymienionych zabiegów.
- Można wybrać czas terapii indywidualnej Czas  45min / 60min
-  wspomagająco Kinesiology taping (plastrowanie lecznicze)

jako metody dodatkowe i nie dla każdego bo dopasowywane wg preferencji i wskazań stosujemy w trakcie terapii masaż wałkiem igłowym LYAPKO, klawikoterapie ( pinoterapię), bańki HACI i lampę solux.

Fizjoterapia w bólach mięśni

- Bóle spowodowane degeneracją stawów
- Bóle po przeciążeniach (siłownia, przetrenowanie, zespoły przeciążeniowe takie jak łokieć tenisisty, golfisty, zespoł cieśni podbarkowej, zespół cieśni nadgarstka)
- Bóle i skutki urazów (stany po skręceniach, zwichnięciach, złamaniach)
- uszkodzenia mięsni i więzadeł (naderwania, zerwania)

Polecamy:

- Elektrostymulację przeciwbólową TENS Czas 20min/45 min
- masaż tkanek głębokich (głębokie rozluźnianie mięśni, powięzi i więzadeł) Czas 45 min
- Kinesiology taping
- Terapia manualna w oparciu o wiodące metody połączona z ćwiczeniami rehabilitacyjnymi  Czas /45min/ 60min

Fizjoterapia w oparciu o metody medycyny holistycznej
- pinoterapia
- klawikoterapia
- bańki HACI
- bańki próżniowe medyczne
- masaż przy pomocy wałka LYAPKO
- akupresura

Terapeuta po zbadaniu może za zgodą pacjenta dobrać terapię polegającą na połączeniu wyżej wymienionych metod o czasie 45min/ 60 min.
Połączenie metod pomoże w  szybszym powrocie do pełnej sprawności.

Choroby psychosomatyczne, nerwobóle, stres

- Nadmierne napięcie mięśniowe ( przepracowanie, przeciążenia)
- stresogenne napięcie mięśni
- sztywność mięśni

Polecamy:

- masaż tkanek głębokich (działa rozluźniająco na głębsze partie mięśniowe oraz powięź. Mylony z ciężkim i bolesnym masażem.
   Pacjenci mogą poczuć odprężenie oraz się zrelaksować) Czas 30 min/ 45 min
- masaż relaksacyjny całego ciała i częściowy (delikatny, uspokajający, kojący) Czas 60 min
- ćwiczenia relaksacyjne - nauka rozluźniania mięśni, równowagi wewnętrznej, ćwiczenia oddechowe   Czas 30 min/ 45 min

Fizjoterapia z elementami medycyny holistycznej
- akupresura
- pinoterapia, klawiterapia
- masaż wałkiem LYAPKO
- masaż bańkami leczniczymi, bańki HACI

Specjalnie dla Pań dbających o figurę!

Terapia uelastyczniająca i ujędrniające skórę ( brzuch, uda. pośladki, ramiona). Masaż przy pomocy bańki chińskiej lub masaż izometryczny dający wspaniałe rezultaty. Czas 45 min. W przypadku opracowania kilku partii na prośbę pacjentki czas może być wydłużony/ cena ustalana indywidualnie.

Korzyści z terapii ujędrniającej:

- rozbicie tkanki tłuszczowej
- spadek cellulitu
- wymodelowanie partii ciała będących źródłem kompleksów
- poprawa ukrwienia mięśni i skóry – przyspieszamy metabolizm
- ujędrnienie i uelastycznienie skóry
- poprawa mikrokrążenia, detoksykacja, uruchomienie toksyn oraz wspomaganie ich usuwania

Polecane zabiegi:
- masaż izometryczny
-masaż bańką chińską
- masaż wałkiem LYAPKO
- masaż ujedrniający z leczniczym olejkiem

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem.